Wednesday 16 September 2020

Kapa Haka Exchange 2020

He kupu o ngā Waiata me haka


Mate korona e






















Me he Manu Rere- Waiata Poi 

Me he manu rere ahau e

Kua rere ki to moenga

Ki te awhi to tinana

Aue aue e

Te tau tahuri mai



Ko te Manu Nei


Ko te manu nei

Ko te piwaiwaka

E tutu ana i runga te totara

Kia whaiwhai ngangara

Tahurihuri ana


He manu iti ka whiowhio

He karere o hine nui te po

E ai te korero

O nehera eeeee


Tane mahuta te atua

O te ngahere-eeee

Te kaitiaki o nga rakau me 

Nga manu nei aueeeee

Te potiki o papa-tua-nuku

Me ranginui e

Panaia te rangi e ona waewae e


Ka piki atu ki te rangi tuhaha e

Ka riro nga kete wananga nei

Ka puta ko te ao marama eeee aueeee



Tai Aroha


Ko te aroha anō he wai 

E pupū ake ana 

He awa e māpuna mai ana 

I roto i te whatu-manawa (x2)


Ko tōna mātāpuna he hōhonu 

Ā inā ia ka rere anō (x2) 


He tai timu 

He tai pari 

He tai ope 

He tai roa 

He tai nui


1 comment: